Regulamin strony

  1. Postanowienia Wstępne
    1. Niniejszy Regulamin – zwany dalej „Regulaminem” określa zasady korzystania z portalu umieszczonego na stronie internetowej pod adresem www.zmianadlazdrowia.pl (dalej: Administrator) oraz zawierania za jego pośrednictwem umów dot. zakupu produktów cyfrowych (dalej: Produkty Cyfrowe). 
    2. Administratorem Portalu jest Joanna Fabisiak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Sagres Coaching Szkolenia i Doradztwo Joanna Fabisiak, ul. Orzechowa 12, Osielsko 86-031, NIP: 5541380063 e-mail: j.fabisiak@sagres.pl, tel. 603 669 278 (dalej: Administrator).
    3. Przed Produkty Cyfrowe w rozumieniu Regulaminu rozumie się zarówno treści cyfrowe (takie jak e-booki), jak również usługi cyfrowe.
  2. Użytkownicy Portalu oraz bezpieczeństwo
    1. Użytkownikiem jest każda osoba odwiedzająca Portal.
    2. Klientem jest osoba zawierająca z Administratorem umowy za pośrednictwem Portalu lub zakładająca na nim Konto.
    3. Klientem może być osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, zaś w przypadku osób z ograniczoną zdolnością do czynności prawnych – wyłącznie, jeśli posiada zgodę swojego opiekuna prawnego. Jeżeli Klientem jest osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, umowę w jej imieniu za pośrednictwem Portalu może zawrzeć osoba uprawniona do reprezentacji na podstawie ustawy, lub taka, której udzielono do tego pełnomocnictwa. W przypadku zaistnienia uzasadnionych wątpliwości co do uprawnienia do reprezentacji osoby działającej za Klienta, Administrator może zażądać udokumentowania umocowania do reprezentowania Kupującego.
    4. Do korzystania z Portalu wymagane jest posiadanie urządzenia komputerowego (w tym także tabletu lub smartfona), posiadającego łączność z Internetem oraz wyposażonego w przeglądarkę internetową z włączoną obsługą javascript oraz plików cookies.
    5. Korzystanie z Portalu wiąże się ze specyficznymi zagrożeniami, takimi jak próba podszycia się pod Administratora przez inne osoby i wyłudzenia w ten sposób od Użytkowników danych lub pieniędzy lub próba bezprawnego przechwycenia komunikacji pomiędzy Użytkownikiem a Kupującym. Aby zminimalizować ryzyko wystąpienia tych zagrożeń, o których mowa wcześniej, Administrator stosuje różne zabezpieczenia, w tym w szczególności certyfikat SSL, który zapewnia szyfrowanie komunikacji pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem (czyli uniemożliwia jej „odczytanie” przez innych użytkowników Internetu), a także pozwala Użytkownikom zweryfikować, czy strona którą odwiedzają na pewno jest stroną Portalu. 
    6. Użytkownikom zaleca się podjęcie kroków zwiększających bezpieczeństwo, a w szczególności:
      1. każdorazowe, uważne weryfikowanie czy strona na której się znajdują, na pewno jest Portalem (w szczególności, czy nie ma literówek w adresie oraz czy znajduje się przy nim symbol zielonej kłódki),
      2. korzystanie z Portalu wyłącznie na urządzeniach komputerowych zabezpieczonych programem antywirusowym oraz firwallem,
      3. unikanie korzystania z publicznych, niezabezpieczonych hasłem sieci Wifi,
    7. Użytkownikom zabrania się dostarczania do Portalu treści bezprawnych oraz podejmowania działań destabilizujących jego działanie lub utrudniające korzystanie z Portalu innym Użytkownikom. W przypadku naruszenia tego zakazu, Administrator może pozbawić Użytkownika prawa do korzystania z Portalu.
  3. Konto
    1. Zakupów za pośrednictwem Portalu można dokonywać przy użyciu Konta oraz bez rejestracji.
    2. Konto jest bezpłatną i opcjonalna usługą, której zadaniem jest ułatwienie Klientowi dokonywania zakupów za pośrednictwem Portalu m.in. poprzez ona zapamiętanie danych, dostęp do zakupionych produktów cyfrowych, a także pozwala na łatwy dostęp do historii zamówień, dokumentów rozliczeniowych i innych ustawień. Dostęp do Konta uzyskuje się za pomocą indywidualnego loginu i hasła, które Klient winien chronić przed dostępem osób trzecich.
    3. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z Konta, dokonując stosownej dyspozycji w jego ustawieniach. Usunięcie Konta nie ma wpływu na obowiązki Stron wynikające z zamówień dokonanych przed usunięciem Konta.
  4. Treści umieszczane na Portalu przez specjalistów.
    1. Jakiekolwiek Treści umieszczane na Portalu przez specjalistów, z uwagi na ich świadczenie przez Internet nie zastąpią wizyty lekarskiej, podczas której prowadzona jest dokumentacja lekarska, przeprowadzane jest badanie lekarskie, szczegółowy wywiad z pacjentem i pełna diagnostyka.
    2. Treści umieszczane przez specjalistów stanowią jedynie informację medyczną poglądową, mającą na celu zastąpienie ewentualnych poszukiwań w literaturze medycznej określonych problemów medycznych, w celu łatwiejszego i szybszego dostępu do informacji, niewiążącą użytkownika w żaden sposób i niemogącą decydować o zasięgnięciu lub niezasięgnięciu porady lekarskiej.
    3. Użytkownik w celu postawienia diagnozy i uzyskania leczenia powinien zasięgnąć osobistej porady lekarskiej.
    4. Wszelkie informacje zamieszczone na Portalu mają charakter tylko informacyjny i edukacyjny. Żadnej z zamieszczonych lub uzyskanej informacji od specjalisty nie należy rozumieć jako udzielenia świadczenia zdrowotnego w rozumieniu ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodzie lekarza i lekarza dentysty i ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej oraz badania pacjenta w rozumieniu ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodzie lekarza i lekarza. Wszelkie decyzje Uczestnika dotyczące sposobu leczenia oraz wyboru terapii powinny być poparte fizyczną, osobistą konsultacją z lekarzem.
  5. Dokonywanie zakupów za pośrednictwem Portalu
    1. Klient, nabywając Produkt Cyfrowy, uzyskuje dostęp do e-booka lub innego produktu cyfrowego, wyłącznie w celu użytku osobistego, Klientowi nie przysługuje prawo do dalszej dystrybucji produktu cyfrowego, powielania, odstępowania, udostępniania, odsprzedaży, publikowania i innych form korzystania nieprzewidzianych Regulaminem.
    2. Użytkownik dokonuje płatności za pośrednictwem usługi Przelwy24 dostarczanej przez PayPro SA (z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15, 60-327), umożliwiającą m.in. płatności szybkimi przelewami, kartami płatniczymi, BLIK, a także Apple Pay. Płatność winna zostać dokonana w terminie 7 dni od chwili złożenia zamówienia, pod rygorem możliwości jego anulowania.
    3. Z zastrzeżeniem ust. 4, zamówiony Produkt Cyfrowy, Administrator dostarcza maksymalnie w terminie 3 dni od dnia zaksięgowania pełnej płatności, za pośrednictwem poczty elektronicznej w postaci pliku PDF, zazwyczaj jednak nastąpi do niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności. Aby odtworzyć ten plik, Klient musi posiadać na swoim urządzeniu przeglądarkę plików PDF (np. Acrobat Reader). 
    4. Usługa cyfrowa polegająca na udostępnieniu testu diagnostycznego, a następnie na jego omówieniu przez specjalistę dostarczana jest w postaci linku do testu on-line, wysyłanego w terminie 3 dni od chwili zaksięgowania pełnej płatności. Następnie po jego wypełnieniu, w ciągu kolejnych 3 dni, specjalista kontaktuje się z Klientem, w celu uzgodnienia terminu sesji konsultacyjnej on-line (lub na życzenie Klienta – stacjonarnej, w siedzibie Administratora), przypadającym nie później niż w terminie jednego miesiąca od chwili wypełnienia testu.
  6. Odpowiedzialność Administratora
    1. Administrator ma obowiązek dostarczać produkty cyfrowe zgodne z umową. 
    2. Jeśli Administrator dostarczy wadliwy produkt cyfrowy, Klient może żądać doprowadzenia jej do zgodności z umową. Możesz odstąpić od umowy (czyli zrezygnować z zakupu i żądać zwrotu pieniędzy) lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny (przede wszystkim w sytuacji, w której Administrator odmówił doprowadzenia Produktu Cyfrowego do zgodności z umową, lub nie zrobił tego w rozsądnym czasie, pomimo wcześniejszego żądania, albo też gdy istotność wady uzasadnia brak wcześniejszego żądania doprowadzenia do zgodności z umową).
    3. Odpowiedzialność Administratora z tytułu rękojmi trwa dwa lata od chwili wydania produktu. 
    4. Administrator wyłącza odpowiedzialność za Produkty Cyfrowe w najszerszym dopuszczalnym prawem zakresie, w przypadku gdy Klient nie jest konsumentem, lub jednoosobowym przedsiębiorcą, który korzysta z uprawnień analogicznych do konsumenta, z uwagi na niezawodowy dla siebie charakter zawieranej umowy.
  7. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość
    1. Klient będący konsumentem lub jednoosobowym przedsiębiorcą, który korzysta z uprawnień analogicznych do konsumenta, z uwagi na niezawodowy dla siebie charakter zawieranej umowy, ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
    2. Klient może dokonać informując Administratora o tym pisemnie lub e-mailowo za pomocą danych kontaktowych, wskazanych w § 1. Odstąpienia można dokonać również przy użyciu formularza stanowiącego załącznik do Regulaminu.
    3. Prawo do odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadkach wynikających z przepisów prawa (wymienione w art. 38 ustawy o prawach konsumenta). W odniesieniu do Portalu chodzi przede wszystkim o:
      1. umowy o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, jeżeli Administrator rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Administratora, że utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Administrator przekazał mu stosowne potwierdzenie;
      2. w przypadku umów o świadczenie usług, jeżeli usługa została w całości wykonana,  Klient uprzednio zażądał spełniania świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Administratora utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości (w przypadku odstąpienia od umowy przed wykonaniem takiej usługi – zobowiązany jest do zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy).
  8. Reklamacje i pozasądowe sposoby rozwiązywanie sporów
    1. Reklamacje należy składać na adres e-mail lub adres korespondencyjny wskazane w § 1.
    2. Administrator zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania, zaś gdyby w przypadkach szczególnie uzasadnionych okazało się to niemożliwe – do poinformowania w tym terminie Klienta o przyczynach tego stanu rzeczy i o ostatecznym terminie rozpatrzenia reklamacji, nie dłuższym niż dodatkowe 14-dni.
    3. W reklamacji należy podać dane Klienta umożliwiające realizację reklamacji, opis niezgodności, a także informację o żądaniu reklamacyjnym.
    4. Klient może skorzystać również z pozasądowych metod rozpatrywania sporów, a w szczególności:
      1. zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
      2. zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Administratorem.
    5. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Administratorem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
    6. Klient może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Pod wskazanym linkiem znajduje się strona internetowa działająca na poziomie Unii Europejskiej stanowiąca punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców służący pozasądowemu rozstrzyganiu sporów wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług.
    7. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (http://www.uokik.gov.pl).
  9. Zmiana Regulaminu
    1. Administrator ma prawo do zmiany Regulaminu w przypadku, gdy:
      1. zaistnieje siła wyższa,
      2. nastąpi zmiana odpowiednich przepisów prawa lub zostaną wydane stosowne orzeczenia sądowe bądź decyzje administracyjne,
      3. zaistnieją istotne zmiany w działalności Administratora o charakterze biznesowym, w tym np. zmiany w ofercie lub w umowach z podmiotami trzecimi,
      4. w praktyce funkcjonowania Portalu dostrzeżone zostaną postanowienia Regulaminu budzące wątpliwości interpretacyjne lub praktyki prowadzące do sprzecznego z zasadami współżycia społecznego nadużywania uprawnień przez klientów, niezgodnie z ich społeczno-gospodarczym przeznaczeniem.
    2. Zmiana Regulaminu następuje poprzez ogłoszenie w Portalu jego nowego brzmienia oraz powiadomienia wszystkich klientów, którzy mają w Portalu konto. Po 15 dniach od takiego powiadomienia, wprowadzone zmiany zaczynają obowiązywać.
    3. Klienci posiadający konto, którzy nie wyrażają zgody na nowe brzmienie Regulaminu, zobowiązani są do usunięcia konta. W przeciwnym razie nowa treść Regulaminu jest dla nich wiążąca.
    4. Zmiana Regulaminu nie obowiązuje, w zakresie w jakim miałaby pogorszyć sytuację Klientów w stosunku do już dokonanych zakupów
  10. Postanowienia końcowe
    1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a przede wszystkim kodeksu cywilnego, jak również przepisy ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO.
    2. Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza ani nie ogranicza, w jakimkolwiek zakresie, praw przysługujących konsumentowi oraz  osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ani też nie może być w taki sposób interpretowane.

ZAŁĄCZNIK – FOMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Scroll to Top